Avgrundsvrålet vi alla undrar över. Eller?

En pappa räddade enligt Aftonbladet sina barn från att bli björnmat.

Med ett… Ja, med ett gammalt hederligt A.V.G.R.U.N.D.S.V.R.Å.L

Lägg det på minnet. För I minnet har fan inte nåt jävla avgrundsvrål existerat på mig. Är det nåt man skall känna till? Som hjärt-lung-räddning? Vart lär man sig detta? På idrotten, i Scouterna eller på Komvux?

Om man Googlar ”avgrundsvrål” kommer man ingenvart. Man kommer in på nån serieblogg med anarkistkänsla.

Så nu skall jag och min kille åka ut till en avgrund. Där tänker jag vråla tills jag känner att jag hittat ett avgrundsvrål. Jag är rädd att jag skrämmer bebisen som snart legat 14 dar för länge i mig. men den kan gott ta sitt pick och pack och ge sig av ifrån min livmoder ändå nu.

Man måste ju ta sitt föräldraansvar och lära sig avgrundsvråla.

Film på hur man står och vilken rörelse man skall anamma kommer i eftermiddag. I afternoon. Tuesday afternoon. 

Posted on 29 maj, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

