Svullna ben

20120530-114622.jpg

Hej, jag har svullna ben. Ni kan aldrig ens föreställa er hur dem ser ut. Jag överväger om jag vill visa dem på bild.

Jag är rädd att inte få jobb om jag gör det. Så illa är det.

Man kan mata 20 vikingar med ett lårben från mig. Innan de ska ut på korståg och inta kontinenter. Mättar bättre än Lovis jävla skitbröd. Crusaders bone dinner. E-type hade gjort vadsomhelst för att få köpa såna här köttdelar till sin Vikingarestaurang.

Man kan mata 100 hungriga vargar med ett lårben från mig.

Massor med saker kan man mata.

Jag kanske visar benet nån dag här på bloggen. Jag är bara rädd att Victors ex kanske snokar och tycker synd om honom och det de tror att han får leva med. Jag hade njutit om ett ex nya tjej hade såna ben tror jag.

Hade inte haft en tanke på att man faktiskt blir snygg igen efter ungen är ute.

För visst blir man det? Även om man snart är 30?

Posted on 30 maj, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

