Slippa livskris

Då kan man gå igenom sina bilder på telefonen och göra ett litet collage. Jag har gjort ett axplock av mitt liv just nu. Vissa saker är regular things. Andra saker är nakenchock och bilder på trosskydd. Jag har alltid skitit i att vara pryd. Jag kunde sagt att trosskyddet var en kompis i och för sig. Jag älskar de där ”jag hade en kompis” bortförklaringarna.

Här kommer råget som gör mitt liv till ett gott bröd:

Bild ett visar killen som liksom betäckt mig. Jag fick en sån snygg kille liksom. Rena rama Dallas. Sen har vi bilden på Triple and Touch. De skall typ sjunga på vårt bröllop nån gång tänkte vi. Vi har en liten nakenchock i axplocket, en död fågel som nästan klarade sig till akuten på Visby lasarett. Den dog liksom precis innan den hann fram. Vi har en snygg skötväska jag vill ha, Stalin som har samma fina hår som min kille. Black Cobras som nu är arbetslösa efter nedläggningen och kanske tvingas börja pendla till Köpenhamn. Mitt myggätna lårben och därav bilden på Twisted sisters köttben, drog parallell. En dotter som kommer till mig i dag. Sist har vi ett trosskydd med börd i. Tätt efter en Myling.

Hej då

Kan man få föda snart?

 

Posted on 31 maj, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. åsa hedlund

    hahahahaha trosskyddsbilden!!

Kommentera

