Sex efter förlossning

Min kille åker snart ut i det ”Känsliga rummet” på familjeliv.se.

För dere som ikke vejt vad det är för sida, så är det en webbsida där miserabla människor frågar sig runt och när svaren ramlar in så blir det alltid ringbråk.

Snart är jag en av de där människorna. För han vågar inte visa sexkänslor mer. Förmodligen är det efter den stora färden och synen av min moderkaka som vi även kallar ”the house of pain”  och ett underliv som såg ut som en dragkedja från 30-talet som gör att han drar sig för erotiska saker.

Han tackar nej till ”Suget från vildmarken” om han blir erbjuden. Jag rakade till och med mig i dag på ena sidan (sen var jag tvungen att amma) och gick ut i vardagsrummet och visade hur den hade svullnat av och blivit människa igen.

Men inget gensvar där heller. Jag hade nog inte ens fått mig nåt om jag så hade bjudit på Koskenkorva innan.

Hjälp! Finns det nåt TV-program man kan söka till som tar upp det här?

Man kan ju lika gärna bli känd på kuppen.

Såhär får det mig nästan att känna. Fast man hade nog tjänat en hel del pengar om man stod sån här en tre, fyra timmar på Drottninggatan. 

Posted on 7 juni, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

