Psykisk ohälsa

20120626-164843.jpg

Ser ni detta plagg? Jag var på loppis med min kille. Vi ställde ifrån oss vår son i ett hörn bland käppar och skojade till det med allt som fanns däruppe på loftet.

Rockar och kablar. Käppar och hjul. Allt finns på loppis.

Sen hängde den här koftan framför mig. På en galge det stod tvåhundra på. Jag skulle mer än gärna betala 200 för den. Men är det loppis ska priserna vara det också.

Så jag mixtrade ihop galgarna och vips kostade den bara femti.

Det är en psykkofta. Som ensamvargar har på sig när de förföljer folk och hör röster.

Som hon tanten i Ace Ventura som förlorat sin son som bakar fotbollar med texten ”laces out” på.

En sån kofta har jag nu.

Posted on 26 juni, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

