Äta sten

Min kille gillar att våldta mat. Han tuggar och slafsar som en herrelös hund och säger att maten inte skall ha en chans att komma undan. Det ser också ut som han gör parodi på hur en hungrig cowboy äter efter tre dar i öknen. Alla hans tjejer som han haft vet nog också om detta minsann. Jag är liksom inte den första som reflekterat över detta. Om de läser detta så kommer de liksom tänka: ” Ja, så typiskt Victor, det där minns jag också”

Det skall ni ge fan i att komma ihåg. Glöm Victor, för han har glömt er. Han är med i mitt gäng nu. ”Starters” heter vi.

Tillbaka till slafset. Han slafsar och tuggar så hårt och snabbt. Precis som en jävla stenkross. Den stenätaren i Never ending Story typ. Han tror att han tuggar makadam.

Och jag vet nog vem som lärt honom det.

Det är en som gillar att spela boule.

Här är han min kille. Mr Rock Eater

Posted on 18 juli, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

