Bli snygg på kort

Min kille har kommit på rätt taktik för att få ner mig i vikt. Han tar jättefula bilder på mig så att jag själv skall se hur illa det är. ”Inse själv”, kallas begreppet. Kunde bli en Melissa Horn låt. Eller en psykologisk ny teori.

I dag tog han kort på mig där mitt huvud är så litet jämfört med min kroppshydda att det ser ut som att minst fyra scouter får plats i den hyddan. Jag hängde i en ek.

Vet ni hur ont i knogarna det gjorde?

 

 

Posted on 19 juli, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

