Dagens Jacka

Jag tänkte börja med en grej. Jag älskar att stanna på loppis och prova jackor. Gärna tills det inte finns en enda jacka kvar som är provad. Det är skönt med jackor. Man kan vara nån annan för en stund.

Inte som den där jävla Norrlands Guldreklamen där man skall vara sig själv för en stund. Om man är sig själv med en öl behöver man vård.

Här kommer i alla fall Dagens Jacka. När du vill va nån annan för en stund.

Jag är jeansförsäljare med denna jackan. En riktig herrekipering äger jag. Med kontor och kvittomaskin. Jag är ärlig och reko och skulle aldrig någonsin ta emot dricks ens.

Posted on 19 juli, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

