Självsäkert inlägg

20120720-023117.jpg

En dag lade jag ut en film på Facebook där jag tramsade till det lite som vanligt. Då fick jag en kommentar av någon jag tydligen inte känner så bra. Den löd såhär:

”Fan, du är ju ball ju”!

No SHIT? Är jag ball?

Det har väl stått klart sen forntiden att jag är rätt ball.

Snacka om att det grämer mig. Att folk kan gå omkring och tro att jag bara är snygg och inreder hela dagarna när jag mest luktar lök och så.

Hon har alltså missat att jag inte är riktigt klok.

Posted on 20 juli, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

