Navel bebis

20120721-180006.jpg

Hej Bullen.

Jag är en tjej på 30 år. Min sons navel ser ut som en tortellini. Kan det vara så att det är pappan som klippt dåligt och om det är så; hur säger man det till honom utan att det låter anklagande?

Blåsiga hälsningar ”navelmamman”

Posted on 21 juli, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Alltså…. Jag halkade in på denna sjukt roliga blogg efter att ha googlat en sak jag undrat över länge… Som tydligen du också funderat på…. Dvs. Vad f-n har hänt med Seals face?! Jag har nu bara läst några inlägg men har skrattat som om jag sett nån sjukt rolig film om och om igen. Detta verkar vara En blogg om allt och inget. sjukt kul.. Knölvalar och tortillini navlar. Du skriver jätte roligt och har ett språk jag gillar. Ville bara skriva detta till dig
    / en 33 årig 2 barns mojja 😉

    • Nu spädde du på min hybris. Fint. Jag tycker du kan ringa Bonniers förlag eller nåt och hota dem med livet om jaginte får ge ut en bok snart.
      Nu är det ju så att man blir glad av läsare man inte känner. Jag lovar att blogga lika bra resten av livet. Puss och Kram

Kommentera

