Jucka i sömnen

20120724-022654.jpg

Jag vaknade i går natt vid denna tiden av att min kille låg på rygg och juckade VÄLDIGT häftigt. Ungefär i 90 hästkrafter. Jag undrade om han drömde att han knullade en valhona eller nåt då det var så massivt juck.

Massive attack kan slänga sig i väggen efter detta kan jag säga.

Jag låg också och var på min vakt efter ett annat namn. Tänk om han hade skrikit på någon annan i sömnen?

Det är nog i såna sitsar kvinnor som klippt av kuken på sina män hamnat i.

Som tur var vände han sig emot mig och sökte tröst. Han hade tydligen drömt en mardröm.

Jag säkrade mina misstankar genom att diskret känna om det fanns nån erektion att bända ner och sedan använda emot honom.

Men den sov och dög helt som alibi för att han nog drömt en mardröm ändå.

Det hade dock varit kul och kreativt om han drömt att han låg med en knölvalshona.

Men om hon kanske hade hetat Cecilia då hade det ändå kunnat sluta på Hinsebergsfängelset för mig.

Man hade ju förutsatt att Cecilia inte var en val.

Posted on 24 juli, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

