Leka med sitt barn

20120727-010823.jpg

Det finns väl inget trökigare? När man ska bli regisserad att säga saker och leva sig in i nån jävla värld?

Men idag försökte jag. Jag badade och korsade mina ben. Visade den ovanför ytan och sa att jag var en sjöjungfru som hette Agata.

Frida nappade direkt fast jag gjorde det skitdåligt. Hon vet att hon får ta det hon får.

Nu kom jag på att det måste vara skittråkigt att vara sjöjungfru och ha ischias. Det gör liksom ont i hela fenan och inte bara i ett ben.

Jobbigt.

Posted on 27 juli, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

