Svettlukt

20120729-104103.jpg

Jag stod i köket nyss och kände att jag glömt roll onen igår kväll.

Men till min förvåning luktade det inte lök som vanligt svett.

Först sa jag fullkornsmusli, men sen utvecklade mitt luktsinne det hela och den faktiska doften var en fullträff i definition.

Jag luktade brädgård.

Sen sa jag att Victor får ta ansvar för det eftersom det rimmar på hans efternamn ”Trägårdh”

När vi gifter oss nån gång i ett regn i Sumatra ska vi byta.

Jennie och Victor Brägårdh

Posted on 29 juli, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

