Lillbabs

20120731-003932.jpg

Hon är för mycket för mig. Och då är ändå jag alldeles för mycket redan som det är. Så egentligen ska jag inte säga nåt om henne.

Men bara tänk, tänk om man kunde sätta henne på en flotte tillbaka till nån negerkust.

Inte för att hon kommer därifrån, men för att hon ber om att få så att hon tiger.

Kanske en flotte på Niger?

Har hon aldrig provat black? Hon borde göra det. Så hon aldrig kommer back.

Hon är en jävla kålrabbi. Vi behöver inte henne mer.

Bara hennes barn och barnbarn gör det.

Jag tror jag tycker så i alla fall.

Posted on 31 juli, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

