Bebis som inte sover

20120807-031836.jpg

Klockan är tre på natten och min son vill inte sova.

Han vill blunda minsann, men inte sova. Ligga och njuta minsann, det gör han. Och fiser så det stinker guano i hela rummet, alltså ingen Eva Dahlgrenlåt om änglar i rummet precis.

Nej nej, det här är en Meduzalåt.

Jag kom i alla fall på att man borde kunna göra folk arvslösa av någon anledning och kalla dessa personer för luftarvingar.

En luftarvinge vill gärna ärva, men får inte eftersom denne valt att hålla sin mamma vaken om natten utan en enda jävla anledning.

Så härmed gör jag min son till luftarvinge av allt mitt gods, lösöre och boende.

En luftarvinge får klara sig bäst fan den vill helt enkelt.

Ps. Barnen på bilden är luftarvingar. Ds

Posted on 7 augusti, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

