Föra ut barn ur landet

Min kille har blivit så van vid mig nu att han svarar: ”Jaja” när jag spexar.

Så nu hotade jag med att föra vår son olovligen till Marocko. Eller Morocco som det brukar stå på långdistanslöpares tröjor.

Sen gick jag in på min pappas toa och tog en tandborste på måfå och tröstade mig med att om det var pappas jag tog så har han guldtänder. Det är renare än amalgam.

Värsta skattkistan i pappas mun.

Nu ska jag fortsätta klia mig på skenbenen.

Posted on 23 september, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

