Malou Von Sivers

Hon har sammetsväst på sig i dag, Malou (hon kanske har slagits med nån i ”åtte dar” utan att ha tagit av den).

Malou visar i alla fall sitt fräkniga gäddhäng och snackar om förtryckta kubaner och veckans tema ”överlevare”. Skulle det vara tema för veckan? Det är ju det Efter Tio står för.

Det ser ut som någon nysit ut en grovsnusprilla på hennes armar. Min högsta önskan förutom en schweisisk armékniv med minst 15 vapen är att träffa henne i en badhusdusch. Av ren slump skall hon stå där med sin brådmogna dotter och skölja håret. Man vill se henne naken.

Jag tror Malou har en redig kissetofs. En sån som mammatrollets bröder har i Tomtar och Troll i Tomteskogen. Jag tror också att venusberget har tappat sina glansdagar. Det har noll collagenproduktion.

Jag vet inte om jag vågar stå för detta om jag träffar Malou någongång. Jag menar inget illa. Hon läser ju mycket verkar det som.

Jag tror att hon är värdelös på att sjunga också. Jag skulle så gärna vilja tvinga henne att sjunga sitt finaste. Det vore tortyr för henne.

En sista grej. Fan, hon är redigt rölätt alltså.

Posted on 5 oktober, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

