Fislukt

Idag är jag röten. Men jag håller aldrig på mitt helium.

La några under pläden när jag och min kille såg på film (som han är med i) och han ojjade sig mer än nödvändigt.

Jag försökte manipulera honom att det bara luktar lite ”tältsovarminnen”

Ni vet när man är tretton år och fick sova i tält på andra platser än i trägårn.

Så han istället skulle känna sig nostalgisk. Men han är tyvärr ingen bakåtsträvare. Han styr alltid kursen mot nya utmaningar.

Till exempel satt han i filmen och såg skitledsen ut i ögonen. Jag kände mig länsad, lemlästad och förmultet förd bakom ljuset. Som han hade snott min portmonnä.

Vi hade träffats i tre veckor. Kärlighet lyste ej igenom. Han gjorde inte ens nån diskret kärlekshälsning till mig.

Jävla ögontjänare.

Harald i Falkfilmen är en jävla lurifax.

Posted on 10 oktober, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Ihop med en moviestar… håhå jaja. fint ska det va minsann. Jag brukar ju punda falk-filmer, beck och annan skit.

    • Drömmen är väl en långkörarroll i typ Days of our lives så man nån gång blir kreditvärdig.

      Scenskolan hjälper inte, man får inte så mikket jobb.

      Ska jag hälsa honom nåt?

  2. J, det vore ju nåt kan tänka mig att skådisbranschen är tuff. Såg honom i de 107 patrioterna igår. Han skötte sig bra tycker jag, ska han vara med i fler Falk-filmer? Isåfall kan du hälsa honom att jag hade blivit alldeles förtjust om han hade knäckt näsan på mikael tornvig. Han är sämst.

Kommentera

