Urbana problem

Kan ni tänka er vad dum jag är egentligen. Eller så har jag så livlig fantasi att min hjärna inte vill se sanningen för då blir det tråkigt i huvudet.

Jag passerade denna synen innan jag gick in i min uppgång. En kissefläck. Jag undrade vad det är för svin som mitt på ljusa morgonkvisten ställer sig och kissar. Hade han ingen toa hemma eller gick det för fort i morse i jobbstressen?

Sen tog logiken över och jag förstod ju att det är en jycke såklart, cirka 400 millilitersblåsa-alltså i schäferklassen. Skittråkigt konstaterande när fantasin hade skenat iväg stunden innan.

Jag säger det jag alltid sagt. Jag hade blivit en helvetes bra agent.

Posted on 10 oktober, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

