Tårtbuffe och andra drömmar

Jag är en sugen människa. Älskar tårtor, bullar och godis. Mer än månen själv.

Min bästa/sämsta dröm är att jag kommer in i en videobutik som har alla sorters lösgodis du kan tänka dig till brakpris.

Men efter första raddan är slut är även utrymmet i påsen slut och jag vet inte hur jag ska få med alla sorter. Så jag vaknar av att jag skriker och är helt svettig. En bra dröm slutade som en kallblodig mardröm.

En annan är att jag extrajobbar i en kiosk och ska få låsa själv. Men det är massa munkar kvar som inte sålts. Jag har panik i kiosken för jag vet inte hur jag ska kunna sno alla i rocken med mig hem utan att de går sönder. Så jag går inte hem förrän jag ätit upp alla. Jag snor då alla Banana Skids och går hem.

Har man bulimi när man drömmer sånt?

Det kan jag inte tänka mig, för varje dag när jag mölat antingen tre decimeter rulltårta eller ätit potatis och sås-är jag som nöjdast.

Jag skulle inte ens spy upp det även om Juha Valjakkala hade sagt det.

20121012-225740.jpg

20121012-230124.jpg

Posted on 12 oktober, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

