Arg sexåring

Sexåringar är ett främmande folk som borde bli utrotningshotade. Atomklyna jävla hjärnor alltså.

Det finns för många. Jag var på en gympalektion en dag och den ene är fan värre än den andre. Lider man inte av talfel, tiks eller hypersktivitet-så lider man av ångest.

Alla verkar bråka med sitt inre på ett eller på tusen vis. Min egen går och känner efter sina hjärtslag several times i minuten för att säkerställa att hon fortfarande lever.

Ingen sexåring vill svara på vad man gör i skolan. De vill dock jucka och lukta på fingrar. Skratta åt kråkor från näsan. Eller varför inte smeta dem på bilfönstret.

De gör att man får ångest. Bensvag och underbemannad känner man sig. Jag är rädd för min sexårings reaktioner ibland. Bara hon är LITE glad blir jag megaglad.

PippiLotta Viktualia Rullgardina Krysmynta Efraimsdotter Långstrump är rena ansiktsmasken jämfört med en ”normal” sexåring.

Jag hatar att känna mig såhär skör och osäker. Kan man ringa BRIS eller är det FRIS man kontaktar?

Man ska ju inte behöva börja med Benzodiazepiner.

20121018-194449.jpg

Akta er för denna loggan, den betyder sexåring.

Posted on 18 oktober, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

