Flygrädd dödsångest

Jag försöker uppleva så mycket som möjligt i dag för i morgon tidigt skall jag lyfta mot Cypern och en all-inklusiveresa.

Jag har uppskattat saker hela dagen. Allt från hur gött det är att dricka när man är törstig, till hur behagligt det är att klia sig. Men mest oroat mig och tänkt att det är jävligt onödigt om vi skulle dö.

När allt kommer omkring är det mycket i livet som hade varit tråkigt att förlora genom att gå och dö:

*Sniffa bensin
*Äta möra nötbitar
*Bearnaisesås
*Lyssna på Simon and Garffunkel? Nä skoja, jag vet inte ens hur dem låter, men om man är död kan man inte ta reda på det heller.
*Bryta mot lagen. Jag erkänner att det är en fäbless jag har. Typ köra för fort och vara lite klåfingrig när det ligger grejer man kan sno mitt framför ögonen på en.

Nu skall ni inte tro att jag är en nedrans tjuvahund och att det är jag som snott portmonnän om det skulle fattas en och annan sådan nån gång.

Jag snor bara saker som ingen har nytta av. Lite som Mattis, Ronjas pappa.

Posted on 21 oktober, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

