Practical Joke prylar

Jag ÄLSKAR practical jokes. Tuggumibjud som klämmer offrets finger som i en musfälla och låtsaskameror som sprutar posören i ansiktet. Jag skrattar så jag dör av sånt. Att gå all-in och vara riktigt seriös med prylarna is the shit.

Min högsta dröm (förutom att säga: “up with your rames, annars skjuter jag” till en björn) är att gå in på Incontro (som är en “sofistikerad” köttmarknad här i Göteborg) och köra järnet med sån equipment. Ha en attacheväska full med sånt i rocken.

Gå fram till killen vid flygeln och lukta sexuellt och ha en liten svart på mig. S

valla med håret och fråga om han vill gå med ut och röka. Så visar det sig att det är en krutcigg som smäller i käften på honom. Då skulle jag häxgarva och gallopera på stället, medans han kanske måste gallopereras dan efter.

Jag hade frigjort dopaminer och seroteniner för resten av livet. Hade nog knappt behövt le igen-nån gång.

Den bästa practical jokeprylen jag har på fickan just nu är mitt spiktrick. Det me

st tillfredställande med den prylen har varit att gå omkring med den på olika lekplatser på Cypen och vara den stencoola morsan till Frida som martyrlikt visar upp den utan smärta för killar i 7-års åldern.

Nästa grej jag önskar mig är såna boxhandskar som utlöses i fjädrar från ett par glasögon som Hacke Hackspett har i Julkalle.

Tänk att knocka en charkuterist eller annan sorts aktivist med dem.

Hacke Hackspett är min största förebild när det kommer till såna hära skämt. Att rita en dörr i ett berg och få nån att springa in i den…

 

Alla skämt är tillåtna. Det är inte halsen i killen som skrivit brevet.

Posted on 30 oktober, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

