Ensamvarg

Idag har jag ringt in till radio. Pratat med Morgan i Christer på P3 om vad som kränker mig lite lätt.

Jag berättade om hur kränkt jag känner mig när igelkottar rullar ihop sig till en boll för att de tror att de kan lura mig att jag ska tro på det.

Nu är jag livrädd och ångestfylld över att jag ringde in. Som en jävla ensamvarg betedde jag mig. En sån som sitter i fåtölj hela dagarna och löser Sudoku och äter konservmat. Enda gången man går ut är när man ska testa om kapuschongen fortfarande är vind och vattentålig.

En sån som går på öppenpsyk och gillar Christer Sjögren.

20121101-005542.jpg

Ensam varg söker…

Posted on 1 november, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

