Hjälp mot dålig hy

Sperma sa Gynning nån gång, fosterfett hävdade jag en gång. Madonna tipsade om Dr Hauchka.

Det här är ingen reklam, det är allmänbildning, sanitär angelägenhet.

ALLA som har problem med hyn i form av orenheter eller ser glåmiga måste lyssna nu. Eller alla ni som vill vara snygga utan smink.

Jag ser så många varje dag som hade tackat mig som Gud om de bara gjorde som jag sa.

Jag har haft ett helvete med oren hy sen jag var 18 år. Ingen acne men med struktur i hyn i form av porer och plitor.

Nu är problemet att jag är över 30. Att sminka sig funkar inte längre lika bra. Jag älskar dessutom att känna mig ren och fräsch utan smink. OM jag sminkar mig är det BARA id minerals.

EXUVIANCE har ökat min livskvalité med 100%. Det är som att sluta med halvfabrikatmat och Aromat och börja med råvaror.

Det är inte dyrt om man jämför med märkesskit från Lancôme, Biotherm eller annat skit. En dagcreme ligger på 399.

Ni som verkligen vill lysa, ha ren och frisk hy. Ta er till närmsta hudklinik/nätbutik och inhandla dessa produkter. Morgon och kväll är det som gäller. Inget slarv. Ge det fyra veckor så är ni fast.

Jag säger detta för att jag älskar er.

Här kommer mina dagliga rutiner:

Tvätta med rengöringstvålen torka ansiktet, dra med en bomullsrondell över ansiktet med en liten skvätt ansiktsvatten på. Sedan dagcreme, har du råd så köp den gröna flaskan med serum och ta ett pump i ansiktet innan dagkrämen. Gå ut.

Kväll samma sak fast efter ansiktsvatten tar du nattcremen som drar ut dagens smuts när du sover. Därför är det viktigt att du på morgonen tvättar ansiktet igen fast det känns onödigt.

Bilden på mig ska bara spegla hyn. Jag kanske ser sur och trött ut, men jag ammar om nätterna. I alla fall slät och utan struktur med plitor. Fan vad synd att jag föddes med nedpekande ögonfransar. Som en jävla giraff. Googla deras ögonfransar så får ni se.

20121102-130606.jpg

20121102-132518.jpg

Posted on 2 november, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

