Min son är en svikare

Idag prövade min bästis att lägga min son vid sitt bröst.

Vi är väldigt olika anatomiskt. Jag har en liten nätt bröstvårta. Min kompis vårtor ser ut som stora trädgårdshallon eller de stora giants läkerolen.

Jag satsade allt jag ägde på att han kommer neka och kvälja för så har alla barn jag har försökt skojamma gjort.

Men minsann. Han sög för glatta livet och verkade trivas.

Sedan tog jag honom. Då vände han bort huvudet och tittade tillbaka på Panilla utan att slita sig. Han log och var helt hypnotiserad.

Han kommer få på moppo snart.

20121102-201751.jpg

Ser ni att Panilla är ”till åren”?

Posted on 2 november, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

