Petra Marklund September

Jag hatar ditt nya jag som inte är du. Sluta ge oss framgångens baksidor i form av nån depression du fått och börjat göra svensk skitmusik.

Du var min discodrottning, som visste vad du höll på med. Nu känns allt du gör som någon KBT behandling du själv genomgår.

Ser en intervju nu med dig på Fyran. Allt handlar om baksidor, höga krav, må bättre.

Nu har jag i alla fall fått en förklaring varför du håller på som du gör och döper album till Inferno. Jag blir faktiskt ledsen och vill trösta dig.

Händerna mot himlen är en metaforisk sorgesång. ”Tror du att du och jag kommer ha en chans mot alla andra” Hon sjunger om sig själv i tredje person. Garanterat.

Jag saknar September. Och det gör Petra Marklund också.

20121104-103350.jpg

Här glimrade du.

Posted on 4 november, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

