Svid på pungen

Undra vad som svider mest på pungen? Wasabi eller tigerbalsam?

Det är tur att jag inte har en pung. Jag är alldeles för experimentell för det.

Lite som Mengele. Men jag använder mig själv istället för andra.

Sköter mina budord-det gör jag.

”Använd dig själv istället för andra”

20121104-104952.jpg

Jag skulle aldrig göra en getpung förnär.

Posted on 4 november, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Har bara testat Aloe Heat Lotion. Het, pulserande, vulkansmärta. Och testat är väl fel ord, det var av misstag. Förväxlade tuben med Aloe Vera Gelly i efter dusch-dimman.

Kommentera

