Larry Hagman Cancer

Nu har Larry dött.

När jag var liten trodde jag han var min morfar. Vet ej varför, jag fick bara de vibbarna.

Dallas var min bästa lek. Jag lekte som nämnt innan ofta att jag var Sue Ellen och lånade pappas barvagn, morgonrock och svepte shots med bakåtlutad nacke. Sen stirrade jag ut i tomma intet och verkade blåst på konfekten eller såg ut som jag hade sålt smöret och tappat pengarna. Det var det enda Sue Ellen gjorde. Eller örfilades över fåtöljer.

Hursomhelst är det synd om Larry. Han ville nog inte dö.

20121124-154940.jpg

Sov gott lilla morfar.

Posted on 24 november, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Hahaha ”Vet ej varför, jag fick bara de vibbarna.” Vibbar. Så jävla roligt när man föreställer sig att du fick släktvibbar av JR när du var liten. Jag hade släktvibbar av Joey Tempest.

    • Släktvibbar är ett sjukt fenomen. Om du har såna med Tempest ska du bara veta en sak.

      Han är svinlik min mamma, född samma år, samma dag… PÅ SAMMA sjukhus.

      Min mormor var en lurig jävel så det skulle inte förvåna mig att hon fick tvillingar och adopterade bort honom med omedelbar verkan.

      Om du nu är släkt med honom betyder det ju i så fall att vi är släkt!!

      Då kan vi skriva nåt nån gång. Lite som Anders Jacobsson och Sören Olsson.

Kommentera

