Kinesisk vapenarsenal

Till vänster om det här vörtbrödet kan ingen ana att det står en kinesisk vapenarsenal. I går när jag skulle leta efter hemorrojdsalva i mammas badrumslåda, såg jag den här ligga i ett hörn.

Min mamma har jämt saker som hon inte vet vad man gör med dem eller vart hon har fått dem i från i sina lådor. Jag tog upp den, dammade av den med handen som en pyramidarkeolog och såg att det stod nåt på österländska.

Jag öppnade och möttes av ett vapenförråd. Tror jag. Eller så är det ett groomingkit för kineser. De flesta groominggrejer kan vi i västerlandet också använda, men det var vissa som avvek.

20121208-131236.jpg

 

A: Till synes oskyldigt bredvid vörtbröd

20121208-131249.jpg

 

B: Dessa avvek. Tar man bort sömn i sneda ögon med dessa? Är de ens till sneda ögon? Eller har den med Sushi att göra?

 

20121208-131301.jpg

 

C: Arsenalen man faktiskt har mer nytta för än man tror.

20121208-131312.jpg

 

D: Evelyn Mok! Vad står det?

Hursomhelst känner jag på mig att detta kit kommer följa mig resten av livet. Och jag kommer ha sån jävla nytta av det. Sprättade tex bort en amerikansk flagga på en dunjacka idag.

 

Posted on 8 december, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

