Kleptomani

Jag vägrar acceptera trängselskatten och har gjort det till en sport att utmana det hemska diktatoriska beslutet att ha just trängselskatt.

Så jag måste väga upp, tjäna ihop de 300:- det kommer att kosta mig i månaden.

Så i dag när jag såg den här tvingen (?) bara ligga ensam på en bänk, snodde jag den. Jag asgarvade när jag lade den i min jackluva och vidare ner i ryggsäcken. Jo, minsann, jag hade ryggsäck i dag. Pongoryggsäck.

Frida frågade vad jag skrattade åt, men jag bara fortsatte garva.

Det är svinkul att en mamma snodde en tving en dag.

Det var den 28:e december 2012.

Tvingens dag.

Är det det ens en tving?

IMG_9306

Posted on 28 december, 2012, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

