Jobb sökes, tjej finnes

Jag är snart 30 och har aldrig haft en riktigt jobb. Bara vikariat och andra timlösningar. Utbildning hjälper inte heller.

Jag är trött på det. Att inte känna mig trygg. Detta till och från, hit och dit.

Jag har en egen firma, men ingen karaktär. Om jag tjänar 15000, så förstår jag inte varför jag inte kan köpa upp de pengarna istället för att lägga undan hälften. Jävla skatteland.

Nu tänker jag ta mig i kragen. Jag ska bli lokförare. Eller lyftkransjobbare. Nåt industriellt. Kanske till och med gruvarbetare.

Har någon ett jävla jobb till mig så kan ni väl maila. jenniestinksrok@hotmail.se

Ni kommer få belöning. Eller nån slags vedergällning i alla fall.

Posted on 3 januari, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

