Förlovning

20130130-125155.jpg

Här sitter Bruno i förgrunden till ett gäng fästmän.

Samtliga är förlovade. Säkert med en tjej som är nätt och jobbar med projektledning.

De önskar i alla fall sig tid med bös i present.

De önskar mest i världen att de hade en tjej som bara ville spela rundpingis en helg istället för att ha middag hemma med den nya karaffen från Georg Jensen.

Hon la alla pengar på den.

Posted on 30 januari, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Hahaha. Underbart målande.

    • Det är så roligt, för ibland när jag skriver vissa inlägg vet jag att du kommer kommentera just det jag filar på. Detta var ett sånt inlägg.

      Jag känner min läsare. För du verkar fan vara den ende.

Kommentera

