Gråben och Hjulben

 

 

 

 

Jag älskar dessa två. Jag känner igen mig hela tiden. Försöker vara slug, så går det åt helvete. Jag har märkt att man måste vara rätt analytisk för att hajja ibland när man kollar. Till exempel fattade jag inte den här bilden.

Varför tänder han eld på sin egen svans, när det finns en stubin? Sen förklarade min kille att han bara missar stubinen. Då svarade jag: ”Ahaaaaaaaaa”

Sen undrar jag varför Hjulben står där och gömmer sig istället för att njuta av sin frihet utan Gråben en stund. Ta en glass eller nåt. Sen kom jag på att Hjulben kanske får enorm behållning i att se Gråben få ont i svansen.

Det är liksom ett misslyckande för alla parter. Hjulben missar fritid OCH att Gråben pyser iväg.

Gråben får ont och lyckas inte pysa iväg, då blir Hjulben glad.

Äsch, jag vet varken ut eller in. Kommer inte fram till något konstruktivt. Detta var ett av de svåra avsnitten.

Gråben och Hjulben är svårare än konst.

 

 

424570_10152030375096542_91791743_n

Posted on 11 februari, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

