Bomullstrosor string

Nu är jag fly förbannad. Det finns iphones men INGA BOMULLSTROSOR på hela internet.

Tiden är över då jag rakade mig och hade acryl mot fittan.

Jag vill helt enkelt ha likadana trosor som Lovis, TJorven och Annika i Astrids sagor hade. Madicken också. Den där hästen som blivit riven en gång på Ronja fick ett fint omslag med vitmossa och nåt härligt trostyg. Sånt menar jag.

Man ska kunna studsa mot en frisk vulva tack vare dem. Det ska andas, vara torrt och trivsamt.

Men som sagt. Det finns bara mamuluckmodeller. Inga string.

För string det använder jag ännu. Men oftast svarta.

Har ni tips så maila.

20130225-223301.jpg

Cotton eyed Joe.

Posted on 25 februari, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Lindex har, men strängen mellan bena är så jävla kort att man skrubbar sönder bajjan. Men jag kanske har lång rumpa eller nåt, så i alla fall: finns på lindex.

Kommentera

