Komma i form innan juli 2013

Jag har inte bara slutat äta rulltårta. Jag ska börja träna också. Men en personlig tränare förmodligen. Så någon kan skrika i mitt öra efter tre armhävningar att han dödar mina föräldrar om jag inte gör 15 till.

Så nu skall jag gå ner till stan och köpa shorts och t-shirt. Är det Intersport som gäller? Måste man äta bulkpulver? Kommer jag få ringorm av bänkpressen, kommer jag göra fartränder i underbyxorna? Frågorna är många, svaren få.

Kommer jag orka lyfta en 32 tums lcd tv själv sen? Kommer jag kunna fly en massmördare? Om jag skulle bli jagad av tex Breivik nu hade han smugit förbi mig.

Vad skall man lyssna på för att orka härda mjölksyran? Är det Da Buzz? E-type? Rambomusik? Pitbull?

Jag bjuder på en helkroppsbild. Så ni har ett fint minne av den jag sedan kommer kalla ”mitt forna jag”

Bild 300

 

Bye Bye Orangutang.

 

 

Posted on 28 februari, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

