Soffliggare

Min kille fick gå ut idag. Men jag lagade en vitlöksaioli till lunch i förebyggande syfte.

Han ska inte tro att han kan känna för att hångla om han tappar förståndet med vinets makter. Jag vet inte hur snygga tjejer det finns på Star Bowling, men Jennie ”Säpo” måste säkra alla risker. Han har gjort mutanta misstag innan jag fanns med i bilden. Därav min vitlökskupp.

Jag tycker det ser ut som en spya röjts ur vägen i badkaret, men det går inte ihop med vad vi åt idag om jag ska gå på det kulerta.

Han ligger naken på sofflankern i fosterställning. Kanske drömmer om Judy Garland eller till och med Sanna bråding i beiga kläder, va fan vet jag. Han har inte kunnat tänka klart tydligen för en grön skjorta fungerar som täcke på knäna.

Han riktigt fyllesover. Och nästa helg blir det 25 års kalas, helgen efter fyller svärfar 50.

Bäst vi ringer KF Länken direkt. På onsdag får han sälja Faktum på Landala Torg. Lika bra att skaffa Schäfer också. Så han hittar hem.

20130303-025202.jpg
Rocky, kom hit sa ja te daj

Posted on 3 mars, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

