Bloggfrossa

Min bästa blogg i detta livet är Bloggfrossa.

Den bloggen leker med alla andra. Jag vet inte vem killen är. Fast jag känner honom. Känns det som. Jag kan inte skriva som honom. Men jag har aldrig blivit så inspirerad, jag har aldrig fattat och instämt så mycket som när jag läser hans jävla bokstavskombinationer. Han är bättre än mig på att skriva. Bara det.

Han är rena rama Bellman. Ibland när sjuka grejer händer mig tänker jag: ” Fan, det här skulle Mike skrivit en text om”

Så det här är ett testamente kan man säga. Om jag dör så skall Mike skriva min biografi. Åtminstone kan han väl skriva nåt slags tal för min begravning.

Hursomhelst skall ni gå in på hans blogg om ni vill vara min vän längre.

Nu skall jag googla på Varaner.

Posted on 4 mars, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

