Lära sin bebis att alla pratar olika

Såhär brukar vi leka hemma. Idag lekte vi att vi skaffat en adlig herre som skall hjälpa till att fostra när det är svåra tider.

Posted on 5 mars, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 11 kommentarer.

  1. Hahah! Så djävulskt underhållande! Och rösten – som hämtat ur någon SVT-drama.

  2. Ja! Kanske en ”otecknad” version av ”En cellsam historia”? Pitcha idén redan idag.

  3. Hahaha, mycket roligt. Grym öfverklassdialekt och jag älskar tonfallet. Det gäller att hitta fler nyttor med sina ungar än att ”bara” älska dem. De är eller kan vara en ständig källa till humor.

  4. Linnea Wedin

    Hahaha sprang på din blogg genom bloggkomntatorerna. Det är faan som att läsa min egna blogg, om jag hade haft någon. Den här filmen fick mig att gå sönder, -tyst! Hahaha dubbel vikt! Tack som faan för dagligt underhåll. Och tips om att köpa schäfer mm. 😉 //en ny följare

  5. Gud, han låter precis som min femtonåriga lillebror när han har sin adliga röst! Grattis, detta måste betyda att mitt framtidsjag är din svägerska!

Kommentera

