Sälja sina idéer

Vart fan pitchar man saker och ting? Det är alltid så jävla lätt att säga till mig. Jag får höra att jag skall pitcha flera gånger i veckan, men har ingen att göra det till.

Det är verkligen synd att ingen i Sverige tagit sig an mig. Eller att jag har tagit någon i gisslan.

Vem hade ni tagit som gisslan och varför?

Posted on 6 mars, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 4 kommentarer.

  1. Prova någon random producent som du jagat ikapp via Facebook? Och vem jag skulle ta som gisslan…. ehm… Fabian Bengtsson? Nä, usch.

  2. Jävlar vilken härlig männska du är!
    Jag har läst igenom bloggen från nu tills oktober 2010.
    Jag så inspirerad av din kärlek till din kille att jag skickade ett sms; -You got stuck in my head” till en kille jag låg med förra veckan (skitsnygg och britt, vi träffades i alperna där jag jobbar och han var på semester). Jag fick inget svar dock. Vilket jävla fail, jag gör ju aldrig nånsin sånt annars, ”han kan gott höra av sig till mig”. Trist, för jag behöver hans skinn under mina naglar, hela tiden.

    Jahaja, iallafall, fortsätt som du gör! Du hamnar högst upp på min favorit-blogglista.

    • Man ska alltid chansa att skriva sms. Om det inte passar mister Britt kan han dra åt helvete. Det passade liksom att köra in och ut, men sen inte vilja mer. Låter som han behöver hjälp. Engångsknullskillar är smuts som behöver en mamma. Hälsa honom det. Tycker faktiskt du kan terra honom lite och skicka en merci chokladpaket.

Kommentera

