Vinna pengar enkelt

Idag gick jag miste om dollars. Jag skulle med raggsockar på fötterna, glajda en dans till min febersjuke son. Ni vet en sån dans som amerikaner jämt gör med käpp i sidled med hatt på huvudet tvärs över en scen.

Sexåriga barn brukar ha det numret i skjortärmen när de castar i USA har jag lagt märke till.

Men för mig gick det illa. Jag slant på parketten som jag annars är så glad över på lägenhetsbyte.se.

Landade mitt på knät och i framstupa sidoläge. Tre vittnen såg på. Ingen filmade.

Det kan jämföras med att inte kryssa i jokerrutan när man spelat på lotto.

Att filma när man umgås med mig, ger ofta utdelning, men inte en jävel kryssar i jackpotrutan.

Nu ligger jag här. Utan en som helst chans att varken kunna ta en foxtrot med min kille eller kunna sparka huvudet av en möjlig inbrottstjuv.

Sjukt ändå. Tomas Fogdö kan aldrig mera gå.

Posted on 7 mars, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

