Slagit i knät

20130308-025954.jpg

Ja. En dans med raggsockor på parkettgolv kanske har kostat mig livet.

Jag kan inte gå på benet. Jag ser bara ve och fasa framför mig.

Remisser som tar tid, felbedömningar, titthålsoperationer och morfinsubstans i värktabletter.

Jag kanske till och med blir stelbent? Det är ett jävla ofog. Stelbenthet. Det är bara människor med fula pösiga jeans som är såna.

Det är lika bra jag börjar punda Citodon och flyttar till Majorna ”mä en gång”. Blir en stofil där, med mitt nedrans knä kan jag handla samma sak varje dag i någon affär.

Men alltså, helt ärligt. Tänk om jag kommer dras med det här knät nu? Vad fan gör jag då?

Aja, tack för dessa 30 åren jag kunde mobba folk fritt.

Nu är det min tur att vara hackehöna.

Posted on 8 mars, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 kommentar.

  1. Ja för fan. Köp dig ett par pösiga jeans, ett rör citadon och skaffa en knarklya i 414. Det är du värd nu om du skulle bli sjukpensionär. Men hoppas inte. Krya krya.

Kommentera

