Reklam på min blogg

Vad är det här för jävla intrång?? Nu är något tekniskt snille snällt och hjälper mig! Jag har ju singel, röv och xxx reklam på min blogg.

Om jag inte blir av med detta snarast så kommer jag kanske öppna mitt skallben och salta mig själv på hjärnan, utan skydd.

Nä, men allvarligt. Jag är förbannad. Visst, jag surfar mycket porr, men det är mest för att ha ett hum om den fysiska evolutionen på könsorgansfronten utvecklas. Om det är någon reklam på den här bloggen så får det vara Jaktia eller Biltema. Ingen annan jävla skit.

Jag önskar jag vågade hota med att byta plattform att blogga på, men sist jag bytte så förlorade jag allt i alldeles för lång tid.

HJÄLP MIG GENAST.Skärmavbild 2013-03-10 kl. 12.38.34

Posted on 10 mars, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

Kommentera

