Kettleball träning

Jag har svingat en blykula med handtag från öst till väst idag. Det bästa med mitt gym är att man kan kalla på bossen när man behöver någon som ”dödshotar” en när man tänker ge upp. Utan extra kostnad!

Jag är helt salig över gymmet. Det är fritt från silikon och fuskiga preparat. Alla är goa gôbbar och gillar Galenskaparna. Man kan till och med ta sig en chokladboll utan att någon undrar varför. Idag trodde jag att jag såg Ron Perlman, men det var bara en vanlig bänkpressare.

Jag skulle vilja ha pyjamasparty där. Mitt 31 års kalas blir nog på gymmet.

Alla som inte gillar 2013-talets statiska kommersiella gymkedjor borde haffa sig ett kort där uppe på Masthuggsberget.

Har man tur kan man få se Anton Hysén också. Eller hans mamma.

Tog trekiloshantlarna idag. Snart kan ni kalla mig ett starkt killnamn. Gaston kanske.

20130311-121654.jpg

Posted on 11 mars, 2013, in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

