Udda humorblogg

I dag sa jag såhär högt för mig själv om min kompis Charlotte som har en insatslägenhet och två barn:

”Tänk om Charlotte hade sålt sin lägenhet och köpt ett skitdyrt ekolod för pengarna”

Sen häxgarvade jag för mig själv och upprepade påståendet flera gånger, klappade ihop händerna och förnöjt skakade huvudet från sida till sida för att det var så kul.

Sån e jag.

20130312-215843.jpg

Charlotte ser inte ens ekolodsintresserad ut, hon är aldrig med på Diggilistan heller. Men lik Claire Wikholm; DET är hon.

Posted on 12 mars, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

