Sällsynt fynd

En gång såg jag en vuxen lintott som köpte en halv special.

Alltså, riktigt Heemanfärgat hår.

20130314-182930.jpg

Posted on 14 mars, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 3 kommentarer.

  1. Fan, det där ser precis ut som min granne! Var är den tagen?

  2. Haha, nej, jag har fler grannar. Men appropå det. Han har inte varit naken en enda dag efter mitt inlägg. har varit nojjig som fan att det berodde på mig, men nu såg jag att han hade en kvinna i lägenheten härom dagen så jag antar att han har förflyttat sin nakenhet till annat rum. Dock har det hänt en annan obehaglig sak på nakenfronten i kvarteret… återkommer om det.

Kommentera

