Sonny Bono Nordstan

Jag hoppas inte ni handlat där. Då kan ni få med mig att göra.

Alla som har handlat på Sonny Bono har inte en enda chans att få ligga med mig heller.

Det svider så i bröstet när jag vet hur många ”kranskommunare” som tar pendeln in till Göteborg och Nordstan för att köpa en tisha full med emblem att vika upp kragen på. Sen ska de ta sig en Mc Donalds plusmeny innan de går vidare till perrongen för att åka hem till Älvängen med sin nya brudmagnet till tröja.

Sonny Bono är Nordstans skithål. Inte konstigt killar i målgruppsåldern börjar med ghb.

För det är vad den affären är. Gobbetorsk.

20130319-033010.jpg

Posted on 19 mars, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 6 kommentarer.

  1. Fan vilka kloka ord! Mitt i prick. Skitaffär med skitfula kläder är vad det är. Fast vad vet jag? Jag kanske borde handla där för att få uttala mig om att det är en skitaffär men köper man in skitfula kläder så är man en skitaffär.

  2. Hahaha det bästa jag läst på hela veckan, spot on!

  3. Har du varit inne i affären någon gång ? .. eller umgås du bara med dessa jävla ”keps” killar med förstora kläder ? har du sett deras ”vanliga häftigare” jeans utan tryck och skit på ? duger byxer på denna sida ? http://rockdenim.com/category.html/jeans?Pagenum=2&Pagerows=36 — näsan exakt samma utbud.

  4. Tycker sonnybono är en affär som har stil utöver det vanliga. själv är jag ingen ”kranskommunare” och äter även mycket sällan på mcdonalds. Men men, jag gillar kläderna dom har där, då du bara har lagt upp ett fåtal bilder av hela deras sortiment måste du ha en mycket vinklad syn. Dom har bra service, och dom är inte villken vanlig affär som helst, jag går heller till bono och får lite stil för pengarna än H&M och köper något som jag bara kommer att kunna ha i några veckor. Och snälla…

    ”Skitaffär med skitfula kläder är vad det är. Fast vad vet jag? Jag kanske borde handla där för att få uttala mig om att det är en skitaffär” hahahaha.. ja…

    MVH, en nöjd kund hos sonnybono

Kommentera

