Med Tom Hanks vid sin sida hade livet kanske varit lite lite lättare

Tänk om man kände Tom Hanks. Att jag var länken till Sverige för honoms del och jag var länken till Amerika för eran del som svenska medborgare.

Lite som Will ferrell och hans fru som ibland är här och dansar Små grodorna. De har säkert någon lyckans ost här i Svea som erhåller en och annan checknota då och då. ”Jag googlade på checknota och fick inte fram ett jota”, det kunde vara en rolig boktitel. Hursomhelst.

Men någon som Tom Hanks hade jag kanske haft råd med en skräddarsydd kbt-terapeut som kostar 4000:- i månaden, istället för att gå obehandlad med våndor bara för att man inte vill ha vårdcentralens jävla skitkurator. Inte för att jag är självmordsbenägen, men jag är människa och behöver utvecklas.

Med någon som Tom Hanks, hade jag kanske haft råd att ta privata tennislektioner och lära mig serva som Steffi Graf.

Det här är bara några fördelar med att känna någon som Tom.

Den största fördelen hade ju varit om man var en bröstarvinge, för då hade jag varit släkt med Abraham Lincoln också.

Nu är inget av detta möjligt. Det var bara en feberyra hela alltet.

tomhanks

Tom Hanks – det lönade sig att byta skola stup i kvarten. Jo, minsann. Det gjorde han för pappan gillade att flytta runt.

Posted on 24 mars, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

