Mask i magen huskur

Jag skiter i all skam nu. Vi har mask i huset. Låtsas inte som att inte ni haft det, för enligt SIFO har minst 80% av alla med barn haft det.

Jag tänker dock inte berätta vilket av barnen som drabbats eftersom jag kanske ljuger då om nu båda har skiten. Men mina oskyldiga barn är helt plötsligt parasitangripna och äckliga. De skulle läggas i en sanitetspåse egentligen.

Det känns som att de inte är oskulder längre.

Igår sanerade jag hemma. Jag önskade jag hade haft ett visir i ansiktet. Jag känner mig inte fri i mitt eget hem längre. Jag ser i mitt huvud siffrorna…

10000 ägg kan en jävla mask lägga på ett dygn. Vet ni hur många kilometer i timmen det är? Effektiv worm. Medicin är insatt, men den dödar bara masken. Ej äggen. Som kan ligga i damm, lakan, på handtag.

Så ge mig aldrig ett handtag, famntag, klapp eller kyss just nu.

Vet ni hur sjuk i huvudet jag är? Jag vill smitta nån som hämnd för att någon har smittat mina barn. Hade jag varit smittad kanske jag velat traska ner till Incontro. Göra en Mehdi Tayeb light. Tänk att det ändå är lagligt att smitta nån med mask. Stå där vid flygeln i min lilla svarta och få en fittjägare på kroken. Inte tala om läget och sedan gå hem till honom. Låta maskarna lägga terrabytes med ägg i hans säng.

Som straff för att han går hem med okända. Man är äcklig om man går hem med okända tycker jag. Man är en liten, ensam liten lort som faller för frestelser. Kan man inte styra sina drifter förtjänar man lite mask.

Det värsta av allt är att medicinen Vanquin är en viktklassfråga. En tablett per 10 kilo man väger. Skall tjocka få betala mer för bot än smala?

Det är ju värsta Ryanairfasonerna. Tjockisar får betala mer.

Springmask

Vi är för snygga för såna här parasiter i vår familj tyckte jag. Men tänk på det nästa gång ni ser en snygg tjej på Fiorucci. Hon kan lika gärna ha detta i röva. Ni går aldrig säkra.

 

Posted on 5 april, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 2 kommentarer.

  1. Hujedamig! Jag trodde länge det var ljug det där om att det är så vanligt då varken jag, mina syskon eller min man haft det som barn men det jämnade ju snabbt ut sig när jag själv fick ett barn som vid knappt fem års ålder redan dragit på sig mask inte mindre än två gånger.

  2. Sen det äckliga i att tänka på hur det sprids, hur man själv/sina ungar/någon annan fått de där små larvingarna…. ”Anus-mun”. Man måste alltså klia sig med näven i baken och sen suga på fingrarna. Typ… Detta lärde jag mig i apoteksteknikerskolan.

Kommentera

