Dålig andedräkt orsak och verkan

Jag har en kindtand med ett litet hål i som behöver lagas. Detta gör att tandborstning ej hjälper så bra längre.

Jag smakar lärare i munnen ändå.

Kom att tänka på de värsta andedräktstillfällena.

Är det när man möter någon med dålig anda eller när man känner själv att man är boven?

För min del är det att ständigt veta att det jämt luktar lärare, ingen idé att försöka dölja. Jag får stå mitt kast. Jag har jur kand, fil kand och sånt i dålig andedräkt eftersom 700:- inte är kul att betala för en lagning.

Men det är bara för att jag är ödmjuk.

Ni som tycker att det värsta är att själv lukta bra medan någon annan stinker, borde fan ansöka om medlemskap i någon colombiansk gerilla direkt. Eller i PKK tänkte jag skriva. Sen Googlade jag PKK och tyckte de verkade rätt okey.

Ps. Är det inte sjukt att man inte behöver skatta för cocosbollar man tex gjort dem själv och säljer dem på gården?

Posted on 7 april, 2013, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

